20 красавіка ў Камернай зале будуць гучаць рамансы, якія мы ведаем усё без выключэння. І ўсё ж выкананы яны будуць па-іншаму.
Рамансы Андрэя Пятрова з кінафільмаў «Жорсткі раманс», «Пра беднага гусара замовіце слова», «Старыя клячы» на вершы Бэлы Ахмадулінай, Эльдара Разанава і інш.; адзін з найпрыгажэйшых твораў Мікаэла Тарывердзіева на верш Марыны Цвятаевай «Мне падабаецца, што вы хворыя не на мяне...», які ўпершыню праспявала Ала Пугачова ў фільме «Іронія лёсу...»; «Дзве дарогі» Ісаака Шварца з меладрамы «Гэтая жанчына ў акне»; раманс «Белая ноч» з серыяла «Ліквідацыя», а таксама прабіраючы да слёз «Я цябе ніколі не забуду» з рок-мюзікла Аляксея Рыбнікава «Юнона» і «Авось» – усе гэтыя творы мы пачуем у выкананні салістаў оперы тэатра: Таццяны Пятровай, Алены Сіняўскай, Дзіяны Трыфанавай, Вольгі Маліноўскай, Алены Таболіч, Андрэя Сялюціна, Андрэя Мацюшонка, Дзяніса Янцэвіча. За раялем – Ірына Целяпнёва.
«Дзіяна Трыфанава праспявае «Маленькую балярыну» з рэпертуару Аляксандра Вярцінскага. Тут можна правесці паралель з «Жабрачкай» А. Аляб'ева – і атрымаецца своеасаблівая арка – ад раманса старажытнага да раманса сучаснага. Раманс застаецца рамансам у любыя часы – гэтая гісторыя, якую за тры хвіліны расказвае выканаўца, становіцца зразумелай абсалютна кожнаму, – кажа Ірына Робертаўна. – Андрэй Мацюшонак выйдзе ў характэрнай ролі – праспявае серэнаду маркіза Рыкарда «Вянок тварэння, дзівосная Дзіяна!» з камедыі палажэнняў «Сабака на сене», а таксама пачуем у яго выкананні зусім іншы раманс – «Марныя словы». Гэта сапраўды шчыры і кранальны твор, калі адкінуць усё наноснае. Спадзяюся, што і «Зачараваная, зачараваная…» прагучыць па-іншаму, калі на сцэну выйдзе Андрэй Сялюцін. Упэўнена ў таленце нашых прафесійных артыстаў, якія здолеюць удыхнуць новае жыццё ў рамансы, якія вядомыя ўсім…»